Het prachtige strand van Broome ! - Reisverslag uit Broome, Australië van Henri en Marjolein - WaarBenJij.nu Het prachtige strand van Broome ! - Reisverslag uit Broome, Australië van Henri en Marjolein - WaarBenJij.nu

Het prachtige strand van Broome !

Door: Henri en Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Henri en Marjolein

15 November 2011 | Australië, Broome

Zondag 13 november

Broome. De ochtend hebben we gespendeerd aan het reisverhaal en de foto’s, wat internetten en e-mailen en dan is het zo ver, het water is gezakt en we kunnen met de auto het strand Cable Beach op. Prachtig gewoon, dit is echt uniek en hebben we nog nergens anders mee gemaakt. We zoeken een heerlijk stekkie uit en dan is het genieten. Lekker zonnen, eten en drinken bij je dus wat wil je nog meer. De camelsafari’s (dromedarissentoers) bekijken want die doen ze hier ook al aan het strand. We bakken wat en zitten met ons bordje eten op het strand de zonsondergang te bekijken. Wie doet je wat, haha ! Heeeeeeerlijk !

Maandag 14 november

Vandaag een dagje Broome in geweest om dat stadje ook eens te bekijken. Chinatown hier viel tegen dus geen overheerlijke sushi. Vroeger zal het wel drukker geweest zijn want toen zaten hier veel aziaten vanwege de goede parelvangst hier. Parelwinkels te over. Maar ja hoor, het is nu echt tijd voor de kapper dus maar eens kijken of ze er hier wat van kunnen. Lekker kort en met een goed kleurtje er weer n ga ik Henri op zoeken want die had een kroeg gevonden waar hij een pilsje zou gaan drinken vertelde hij. Jaja, toen ik bij de kroeg kwam snapte ik wel waarom: de vrouwelijke bediening stond gekleed in enkel sexy lingerie, haha. Maar het ging tenslotte om dat lekker koud biertje, toch ?!

Dinsdag 15 november

We zijn gisteren geswitched van camping en staan nu niet meer vlak bij Cable Beach maar meer aan de kant van de stad Broome, aan de Roebuck Bay. We hebben nu echt een camping pal aan het strand. In de vroege ochtend was het nog eb en hebben we een wandeling op het strand gemaakt, soort wadwandeling zeg maar. We staan hier eerste rang dus stoeltjes voor de camper om wat te kijken wat er in en op het water gebeurd en af en toe het water in om af te koelen. ’s Middags weer heerlijk naar het strand Cable Beach geweest en daar bij de strandtent overheerlijk gegeten. Vandaag even voor het eerst niet zelf gekookt, ook wel eens lekker. Al met al een geslaagde dag. Morgen gaan we weer verder want we worden lui hier.

• 20 November 2011 - 08:05

Vanessa:

Heerlijk zo aan het strand! En wij lopen hier al in de winterjas!
    Jammer van de sushi hoor! Je kunt niet alles hebben hè,haha.
    X
    Veel plezier nog!

• 20 November 2011 - 08:37

Fam. Van Deelen:

Wat een prachtige foto's!!! Ziet er allemaal geweldig uit.
    Lauren wil nu ook naar Australie!
    Heel veel plezier en dat jullie moeten genieten hoeven we niet te zeggen, want dat doen jullie zeker.
    Dikke Kus.

• 20 November 2011 - 11:09

Theo&Henriette.:

Samen op het strand genieten van de mooie zonsondergang.Dit is vakantie vieren .We hebben de eerste carnavalavond er op zitten Tonpraten weer gezellig.
    Groetjes van ons allen

• 20 November 2011 - 11:57

Willie:

Hé, Marjolein, durf je wel op zo'n krokodil ? Leuk hoor!! Wij willen zo met je ruilen.

• 20 November 2011 - 13:31

Henk Murraij:

Ha vriendjes,

't Is weer een schoon verslag. Lekker strand, dromedarissen, lekker kupke gekapt en gekamd. Ik lees wel dat jullie daar ook Plaats Royaal hebben gevonden. hahahaha. De foto's zijn top en wat is de wereld weer klein met de Murraij-tjes als afsluiter.
    Dikke zoen.
    Henk

• 20 November 2011 - 14:32

Helma En Walter:

Tjonge,jonge, jonge. wat is het toch mooi wat jullie meemaken! Geweldig. Zeg tegen Henri dat hij ook voortaan z'n foto toestel meeneemt, want nu moet ik maar fantaseren hoe die bediening er uit zag. hahaha.
    Genietse en we blijven lezen en volgen, en uiteraard de mooie plaatjes bekijken.
    Hartelijke groeten en liefs uit Hedel.

• 21 November 2011 - 07:15

Mootje:

gnumffffff

• 21 November 2011 - 08:20

Colette En Erik:

goodday mate..

wij zijn zaterdag weer geland op een erg koud en mistig schiphol! we hebben nog mooie weken in australie gehad en veel gezien lekker op het strand geweest veel mooi weer gehad en heerlijk gegeten in sydney!
    goed om via jullie site jullie avonturen te lezen het klinkt errrug goed en zo blijven wij ook nog een beetje in australie sferen!
    heel veel plezier en we blijven de site volgen,

gr Erik en colette

• 21 November 2011 - 10:31

De Sergi's:

Wat een geweldige foto's. Gaat niks boven strand, zee en zonsondergang. En dan die dromedarissen (topfoto)!
    Zelf ben ik nooit in Broome geweest maar ik heb er zoveel verhalen over gehoord, hoe mooi de kust daar is. You never know........
    Jammer dat jullie vorige week niet in de buurt waren, we hadden Robert ten Brink met de "All You Need is Love" crew over voor een BBQ.
    Geniet ervan!

• 21 November 2011 - 11:16

Tonny En Jeannette:

Blijf maar daar hier is het erg koud, en mistig het zijn mooie foto s geniet er nog maar van groetjes ons xx