Op naar Marokko ! - Reisverslag uit Velddriel, Nederland van Henri en Marjolein - WaarBenJij.nu Op naar Marokko ! - Reisverslag uit Velddriel, Nederland van Henri en Marjolein - WaarBenJij.nu

Op naar Marokko !

Door: Henri en Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Henri en Marjolein

31 Januari 2009 | Nederland, Velddriel

Hallo familie, vrienden en vriendinnen,

Het is weer zover. We gaan weer een keertje op reis. Niet dat we dat na onze grote trip naar Australië niet meer gedaan hebben hoor, haha. Maar deze reis nu naar Marokko leek ons wel de moeite waard om jullie weer van mee te laten genieten. Het is natuurlijk geen 3 maanden maar 2 weken is ook echt wel heel leuk hoor !

We gaan een 2-weekse rondreis maken (14 februari t/m 1 maart) die ons van de Koningssteden, Rabat, Meknes, Fes en natuurlijk Marrakech ook voor een overnachting in de Erg Chebbi woestijn brengt om vervolgens te eindigen aan de kust bij Essaouria en Agadir. We zijn zeer benieuwd wat we zullen zien en meemaken.

Groetjes en tot gauw op deze site,

Henri en Marjolein

• 31 Januari 2009 - 16:34

Willy & Alie:

Tuurlijk gaan we jullie volgen. Dat gaan we wel doen vanuit ONS Oeteldonk. Geniet ervan!!

groetjes
    ps. 31 maart pakken we wel een borrel in Plaats Royaal, toch??

• 31 Januari 2009 - 16:35

Willy:

31 maart moet zijn 21 maart,

• 31 Januari 2009 - 18:02

Antoinette:

Heel veel reisplezier toegewenst.
    xxx

• 31 Januari 2009 - 19:39

Beekhaas:

Geniet ervan!!
    Wij laten Pa wel buffelen in de tuin.
    We volgen jullie graag.

• 01 Februari 2009 - 09:45

Lauren:

wij gaan jullie zeker weer volgen!!!

Veel plezier

• 01 Februari 2009 - 16:50

Cor En Thea:

geniet er lekker van,het weer zal daar wel prima zijn.
    met carnaval dus weer thuis.

• 02 Februari 2009 - 10:44

Tonny En Jeannette:

Hoi, namens ons heel veel plezier en een goede reis tot gauw xxxxx

• 03 Februari 2009 - 20:30

Gosia,Ruud & Natalia:

Heel veel plezier en wij gaan zeker jullie volgen!

• 05 Februari 2009 - 11:34

Han, Karin & Kids:

Natuurlijk gaan we jullie weer volgen. En Pa en Ma op de hoogte houden van jullie avonturen.

Groetjes
    Han, Karin, Marien en Tess

Henri en Marjolein

Beste familie, vrienden en collega's, Welkom op onze site ! Via deze site willen we jullie op de hoogte houden van al onze reisavonturen. Jullie hebben voor het eerst van dit dagboek kunnen genieten met onze reis voor 3 maanden naar Australië. Er zijn intussen nog meer reizen geweest en nu gaan we zelfs 4 maanden Nederland verlaten. We willen jullie ook deze reis weer mee laten beleven. Veel kijk- en leesplezier toegewenst, Henri en Marjolein

Totaal aantal bezoekers 119992